SCHWEPPES COCO

fredag 11. januar 2013

Brus med kokossmak

Farge: Tett gråhvit
Lukt: Kokos (..minner veldig om lukten av solbadeolje!).
Smak: (Kunstig) kokos.
Passer til: Tørsteslukker, coctail.

Subjektivt: Etter første slurken hadde jeg litt vanskelig for å bestemme meg for om denne var god eller smakte "pyton". Det er uvant med kokossmak på en brus! Smaken er vel heller ikke direkte ekte kokosnøtt! Etter et par slurker til fant jeg ut av jeg likte den. Søt, men med god smak, og en ettersmak som sitter lenge igjen i munnen. Anbefales servert iskald på en varm sommerdag. ...jeg tenker stadig på Thailands varme strender når jeg drikker denne. (Jeg tror imidlertid at mange andre vil mislike den kunstige kokossmaken ganske sterkt).

Terningkast 4+

Produsent: Schweppes.

Selges: Sverige er det nærmeste stedet jeg har funnet den.

Anmeldt: 1/1 2013.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Etiketter

Archives

Om

Dette nettstedet drives av Vegar Martinsen

Kontakt:
vegarm (at) gmail.com

Besøkende